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Penser à placer la télé sur un socle pivotant offrant une vue sur le séjour ou sur la chambre.

Les petites salles de bains (2 / 3 m²) | Studio d'archi

Les petites salles de bains (2 / 3 m²)

La salle de bains n’a pas besoin d’être immense pour être confortable. A partir de (mais c’est vraiment un minimum) il est possible d’aménager une pièce fonctionnelle parfaitement adaptée à la rapide toilette du matin.

Para máxima comodidad las escaleras (gradas) tendrán una huella de 0.29 cm y una contrahuella de 0.17 cm. Para escaleras o gradas exteriores o más relajadas la huella será de 0.39 cm. y la contrahuella de 0.12 cm.

Para máxima comodidad las escaleras (gradas) tendrán una huella de 0.29 cm y una contrahuella de 0.17 cm. Para escaleras o gradas exteriores o más relajadas la huella será de 0.39 cm. y la contrahuella de 0.12 cm.

In class today we learned about creating and manipulating shade through solar studies and various types and techniques of shading.  We talked about the differences in radiation exposure over the se…

Lecture 10-21-10: Shading devices and techniques

on ne va pas utiliser le vraie lumière du soleil.. mais pourquoi pas s'inspirer de ceci pour la lumière qui bouge/évolue durant la journée/les saisons. Peut être pensé une facade en biais qui réflechirait la lumière (??)

Louis Kahn (from "Licht und Raum- light and space", Urs Büttiker) The chronological listing of projects traces Kahn's development process in light control and modulation. Projects beginning with student work from 1924 and ending with the Berkeley library from 1971-1974 reveal an extraordinary broad spectrum of solutions for the design of light and space. Kahn's struggle to find the coherent answer for each architectural challenge remains the basic principle characterizing his complete work.

Louis Kahn (from "Licht und Raum- light and space", Urs Büttiker) The chronological listing of projects traces Kahn's development process in light control and modulation. Projects beginning with student work from 1924 and ending with the Berkeley library from 1971-1974 reveal an extraordinary broad spectrum of solutions for the design of light and space. Kahn's struggle to find the coherent answer for each architectural challenge remains the basic principle characterizing his complete work.


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