People also love these ideas
Get me in the right mood and I'll listen to it all day.

"Teenager Posts If you think that I won't listen to the same song 400 times in a row you are dead wrong." I'm not a teenager but I still do :) I love what I love ha ha ha

But those people who don't play sports would just be like "no thanks." Except me, I'd just toss and say "nope I failed" over and over because I stink at anything remotely athletic......

But those people who don't play sports would just be like "no thanks." Except me, I'd just toss and say "nope I failed" over and over because I stink at anything remotely athletic.

Your really gonna correct me on sarcasm?

That awkward moment when someone tries to correct you on something you clearly know more about.

Caly returns home from Vegas and springs the bomb that she's married to a guy she's known for barely a day. She wants to have a wedding so that everybody can attend this time... Unfortunately snacks are the mortal enemy of wedding dresses.

You are allowed water and mints on your wedding day. You may have crackers over the sink before your hair and makeup is done and at least 50 miles away from your venue where your dress is.

i'm so doing this.

Teenager Posts Of The Week: Homework Tips And How To Twerk<<lol!

Yep. Unless they're the ones that blow your skin flat to your bones, Which is awesome!

The only purpose those loud, obnoxious air dryers serve! "Restroom air dryers are a great way to warm your hands before wiping them on your jeans".

#TeenagerPosts

Ha them bus songs tho-- and them conversations---

Ive wondered this for years.

That awkward moment when you realize you're dead wrong, but keep ...

Oh so agonizingly true!

Leticia Chavez - Google+

Leticia Chavez - Google+

Mindblown Posts

So true teenager post

It's a damn lie

I have been told this lie sooo many times

Relatable Post

this is sadly true

...or i'll nod my head and smile

Okay this is a legitimate problem for me. I can't hear well and I often end up doing this smile and nod routine.

Literally me. Then I have to think of reasons to hate them, because I even hate liking them that much. One Direction lol

weirdly yes
Pinterest
Search