Tasty Tamarindo identity, packaging, branding curated by Packaging Diva PD created via https://www.behance.net/gallery/19304391/Tamarindo-

Off to a slow start but Tasty Tamarindo identity, packaging, branding joins the 500 club curated by Packaging Diva PD

Play with words

The creator of these logos has used a unique approach to typography. By playing with and arranging letters, very creative logos were formed. These simple, yet interesting logos are an example of the power that typography can have in design.

FS Silas Launch Campaign by Believe In - created via http://pinthemall.net

Appreciation post for the layout of Fontsmith’s new font family launch brochure, designed with design studio Believe In. FS Silas is available in both sans-serif and slab-serif specimens.

| Geometric Gig Minimal Flyer - Events Flyers |

Geometric Gig Minimal Flyer

Buy Geometric Gig Minimal Flyer by verdictgraphic on GraphicRiver. Geometric Minimal Flyer best suited for any gig,concert,party, event or session. This flyer combining great photograp.

Créer sa charte graphique : infographie. Avant de créer ses outils de communication, il y a une étape incontournable à ne pas laisser de côté. C'est la création de sa charte graphique. Elle permet d'avoir une identité visuelle propre à sa marque, à son entreprise...

Créer sa charte graphique : infographie. Avant de créer ses outils de communication, il y a une étape incontournable à ne pas laisser de côté. C'est la création de sa charte graphique. Elle permet d'avoir une identité visuelle propre à sa marque, à son entreprise...

18 sacs au graphisme étonnant ! - Inspiration graphique #8 | BlogDuWebdesign

18 sacs au graphisme étonnant ! - Inspiration graphique #8

Black & Blaze Coffee: Off-On | http://www.gutewerbung.net/blackblaze-coffee-off-on/ #Advertising #Coffee

Black & Blaze Coffee: Pause-Play Ad by Inhalt&Form Werbeagentur BSW, Zurich, Switzerland. Client: The Black & Blaze Coffee Roasting Company.

C'est un secret pour personne : alcool et conduite ne font pas bon ménage. En Bolivie, la compagnie d'assurance Credinform a collaboré avec l'agence FourGroup

Super Lame/What Not To Do/Common Advertising Troupes: Although this could be seen as clever, I've seen this art direction used a lot so the message could get lost.

Pinterest
Search